Gandini: “Hoy el menú del Partido Nacional es muy Herrerista”

7

El senador Jorge Gandini llegó a Florida en procura de “charlar con sus soldados a ver si están dispuestos a dar la batalla”, así lo dijo en Buen día Florida y luego en Rompecabezas donde llegó con Guillermo Montaño.

El senador Gandini será precandidato en la interna rumbo a la candidatura presidencial en el Partido Nacional, él desea y quiere, por eso anda recorriendo el país preguntando sus huestes de soldados que piensan al respecto.
No desea dejar las banderas de Por la Patria sin levantar, no desea que el ala Wilsonista del Partido desparezca.
Entiende que “el menú del Partido Nacional es muy Herrerista”, que demoró un poquito en salir a hablar con los suyos motivo de que “esperé a Alianza Nacional y no llegó”, “fracasando en el intento de potenciar al otro palo del Partido Nacional”.
Gandini expresa que los dos candidatos hoy, por Alvaro Delgado y Laura Raffo, son la misma cosa, que “TODOS será ahora algunos y algunos, y hay un espacio ahí entre ellos”.
“Para ser candidatos presidenciables hay que reunir ciertas condiciones, ser capaz de gobernar, ser presidenciables de verdad y no elegidos, y ganarle al Frente Amplio”.
“Si continuamos así vamos a tener un Partido Herrerista y esa es la pelea que quiero dar”.
Obviamente habló largo y tendido del Frente Amplio, mucho más en la entrevista televisiva, donde por momentos invitado y conductor se desencontraron tras algunos conceptos sobre confianza pública en el sistema político, la desvalorización de la democracia, los errores cometidos y las comparaciones con gobiernos anteriores fundamentando el “yo hice tal cosa y el otro?”.
Fue directo como siempre, hombre ya fogueado en estas lides, al hablar del Frente Amplio, “la izquierda es el PIT CNT, después viene el Frente Amplio, quien ordena es el Partido Comunista, es Andrade”.
Expresó que el Frente Amplio está contra todas las reformas, las que no pudo hacer en 15 años de gobierno con mayorías, dice que eso muestra que “el Frente Amplio no puede escribir ni una reforma”.

Comparte

7 pensamientos sobre “Gandini: “Hoy el menú del Partido Nacional es muy Herrerista”

  1. Hey I am so excited I found your weblog, I really found you by error, while I was browsing on Askjeeve for something else,
    Regardless I am here now and would just like to say cheers for a tremendous
    post and a all round exciting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to go through it
    all at the minute but I have saved it and also included your RSS feeds, so when I have time
    I will be back to read much more, Please do keep up the awesome work.

  2. Social media marketing is becoming an essential part of any marketing plan. In the modern online world,
    ignoring the power of sites including Instagram, Facebook, Twitter,
    and Pinterest. These social networks offer remarkable avenues to engage with a diverse demographic.

    1. Building a Solid Foundation

    To succeed in social media marketing, companies need to
    initially build a strong foundation on their selected platforms.
    This involves setting up visually appealing pages that highlight the company’s values and goals.

    Coherent brand imagery, including graphics, color themes, and voice, is essential.
    It ensures in establishing awareness and reliability among fans.

    2. Engaging Content Creation

    Producing valuable material is central to social media marketing.
    The content must be related to the followers’ needs
    and offer benefit.

    This could encompass how-to guides, viral content, and attractive graphics.
    Consistent updates keeps the audience engaged and drives engagement.

    3. Leveraging Influencers

    Influencer marketing has attained notable importance in recent years.
    Key opinion leaders have built engaged followings that rely on their endorsements.

    By partnering with suitable influencers, companies can tap into
    new markets and improve their trustworthiness.

    It’s important to select influencers who match the brand’s
    values and target audience.

    4. Utilizing Analytics

    Social networks give a abundance of information that
    can be utilized to improve promotional efforts.

    Examining user data, reach, and customer actions allows
    organizations to understand what is successful and what fails to.

    This data can direct future content creation, guaranteeing
    initiatives are more targeted and successful.

    5. Utilizing Paid Promotions

    Although unpaid reach is important, spending on paid advertising can significantly enhance reach on social media.

    Platforms like Facebook, Instagram, and LinkedIn offer multiple
    promotional opportunities that fit various financial plans and goals.

    These ads can focus based on user interests, locations,
    and online actions, guaranteeing they are seen by the right audience.

    6. Fostering Community

    Active communication is crucial to establishing a loyal audience on social media.
    Interacting with comments, thanking likes, and participating in conversations contributes
    to create solid bonds with fans.

    This adds a personal touch to the brand and encourages an atmosphere of community, creating greater loyalty.

    Wrapping Up

    Marketing through social networks is a dynamic effort that requires consistency, creativity, and detailed preparation.
    By focusing on establishing a strong presence, creating high-quality material, collaborating with key figures,
    monitoring performance, using advertising, and engaging with the audience, brands can achieve noteworthy success in the dynamic world of social media marketing.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *